var detta en lista för par?

Vad heter ni? Emilia och
Hur träffades ni? Om jag träffar någon blir det säkert på fyllan det med.
Är ni förlovade? Nej och jag lär heller aldrig bli.
Bor ni ihop? Nej, jag fiser i fred.
Har ni barn? Nej jag har husdjur (crazycatlady-syndrom)
Har båda körkort? Nej men jag känner en som har körkort.
Isåfall, vem kör bäst? Jag är bra på att köra med folk. Sist jag övningskörde (för typ 2 år sen) var jag iofs jävligt bra på det med.
Kommer du ihåg er första kyss? I never kiss and tell. Eller ja, jag kysser så sälla så när jag väl gör det så firar jag stort. Eh, vad var frågan nu igen?
Vem sa "Jag älskar dig" först? Gud, eller kunde han prata? Annars var det nog Adam eller Eva.
Vem är äldst? Typ en kines säkert. Eller en gammal grek. Grönt te och yoghurt gör susen vettni!
Vilka stjärntecken är ni? Jag är våg. På tal om våg så har jag ingen så vad jag väger vet jag faktiskt inte.
Vem fyller först på året? Ludvig fyllde år nyss, det var tidigt. D'ea fyller år på alla fjärtars dag, kul för henne som har en man.
Vem är längst? Jag är längre än nästan alla mina tjejkompisar iallafall.
Vem sjunger bäst? Jag. På fyllan.
Håller ni i handen på stan? Vilka då, jag och dom andra barnen i min dagisgrupp eller?
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej jag träffar bara folk på fyllan.
Blev du kär i första ögonkastet? Jag blir hellre kär i en person än i något som kallas "första ögonkastet". Det är ju som att bli kär i "första hjälpen kittet" 
Har ni någon speciell låt? Jag har en sång som jag nästan börjar lipa av för den får mig att tänka på en gammal hästkärlek jag hade för länge sen (crazycatladyyyy)
Har ni några "fri kort"? Nej men jag hade vip kort på ett lodigt uteställe här i stan för något år sen.
Har ni varit utomlands tillammans? Jag har varit utomhus många ånger iallafall.
Vilket är ert bästa minne? Jag har jätte dåligt minne tyvärr.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Sitter i soffan med laptopen i knät och råttorna brevid mig (crazycatladyyyy)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej jag har munherpes. (nej det har jag inte men jag tyckte det lät kul.)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ni vet vad jag bor, komsi komsi..
Blir du lätt svartsjuk? Folk blir lätt svartsjuka när jag är i närheten.
Brukar ni bråka? Jag bråkar rätt ofta med min lillasyster.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag gillar sms skarpt. sen så är min hemtelefon trasig nu med så jag ringer mycket mindre nu än förra veckan.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Beror på om jag druckit och isf hur mycket jag druckit.
Brukar nån av er prata i sömnen? Nån av er? Jag är inte schitzo bra för att jag ibland pratar med mig själv..

Kommenterer:
Postat av: Anonym

Du emilia du är verkligen en one-of-a-kind. Jag tror inte jag känner någon som är som du. Men jag har inte bestämt mig för om det är en komplimang än.. men det lutar åt det tror jag för crazycatlady ligger även mig varmt om hjärtat. Jo. Det är en komplimang förresten. Ruuulla på! :)

2009-02-10 @ 00:49:36
Postat av: Nättanplättan Sjöhare

oj, jag menade inte att agera anon, namnet kom bara inte med. det var jaag som skrev!

2009-02-10 @ 00:50:44

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback