eller alldeles, alldeles underbart..

ojojoj, pust. JAG HAR STÄDAT!


eller ja. jag har städat. dammsugarjäveln är KASS och jag har inte moppat golvet. och ja, jag har inte dammtorkat överallt heller. men ja, hyfsat städat blev det allt.


insåg precis att jag glömt äta middag. hm, en sallad hade suttit fint. ska ju handla va, det blir nog en sallad.



ohoo, måste ju packa också, det hade jag glömt det med. tur att det bara gäller ett par dagar, annars hade jag fårr PANIK över att inte få med allt jag vill. hm, dags att kämpa emot kontrollbehovet kanske?


en sak jag helt enkelt måste släppa på då jag åker bort är det faktum att folk kommer behöva vara i mitt hem utan att jag har uppsikt. råttorna måste ju få mat och bli ompysslade. gillar inte så mycket att ha folk hemma hos mig faktiskt. ta det på rätt sätt nu gott folk men ibland får jag panik på att ha folk hos mig.

det har väl med kontrollen att göra det med antar jag...

"släppa loss" är ju inte direkt ledorden i mitt liv. pump in and dump it däremot, hohoho hihihi hahaha nääääääh bah skoja. PAD-tjejerna kanske någon minns från högstadiet? PADcrew, inte direkt dom coolaste katterna i stan. en av dom är iallafall långt från cool då hon gått och blivit en tvättäkta tjackis. men ja, det är väl också ett sätt att leva.



nog svamlat, foodshopping it is.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback