fika vs. sova

godmorgon, jesus vad trött jag är!


sov supergott trots att jag såg skräckis innan det var dags att hoppa i säng i natt. det enda som störde i natt var att jag började frysa och fick leta rätt på ett täcke (har nöjt mig med ett påslakan länge nu).

är det måndag? det är det va?
ujuj, känns som jag glömt en himla massa saker jag borde göra.. tror minsann jag ska till läkaren på onsdag morgon. MORGON, 8.30 om jag inte minns fel! (hur ska detta gå..)


det hade varit skönt att vända rätt dygnet.
ÅH MIN TRÖTTHET. helst av allt skulle vill jag bara krypa ner i sängen igen, dra täcket över huvudet och inte vara med alls. men inte går det, ska träffa vänner på stan för en fika. visst ska det bli mys men ännu mysigare hade det varit att kräla till sängen och bara sova..



världens sötaste mirakelråtta!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback