if you hurt me, i'll kill you.

det är varmt. jag är rastlös. på väg att bli sjuk. trött.
skulle kunna döda för choklad men är tacksam att jag inte har någon hemma. inte någonting hemma. handlade förut och köpte enbart ordentligt nyttigt käk. BRA JOBBAT TJOCKS!


jag undrar, om någon annan hade haft min kropp, varit fånge i den, hade denna någon kunnat acceptera den då? kanske tillochmed tycka om den, tycka den vore vacker?

jag undrar, men jag tror inte det. jag gör det inte, kan det inte, varför skulle någon annan tycka annorlunda.



lavendel, min favoritdoft.

Kommenterer:
Postat av: Stina

Sv: Du kanske tänker på Ginger Ale? Det ska ju smaka ingefära... Root beer har med som tandkrämssmak ^^

Postat av: Stina

Sv: Du kanske tänker på Ginger Ale? Det ska ju smaka ingefära... Root beer har mer som tandkrämssmak ^^

2009-07-28 @ 16:48:17
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback