jag kan!

oh lord!

jag är så nervöööööös! över vad? jo, jag ska åka till gbg. visst låter jag som en tönt. men det är jag INTE. det har med min ångest och cepe-hjärna att göra.

förväntansångest, jag liksom triggar igång det av mig själv. jag vet att det är LÄTT SOM EN PLÄTT och att en barnunge kan göra det men ändå så kommer det krypande.. nånting.. jag vet inte vad.. men nånting kommer krypande och liksom sätter sig på tvären, fipplar in käppar i hjulen, försöker fälla mig...


men jag SKA klara detta. vem som helst klarar det, JAG kan också. tyst dumma dumma skalle, låt mig göra vad jag vill, jag vill och jag kan!!!



har dom senaste gångerna tackat nej till så mycket skoj och dragit mig ur i sista sekund, för-gud-vet-vad-som-skulle-kunna-hända!

det är inte att dö jag är rädd för, det kan hända var som helst, skulle kunna sätta något i halsen och kvävas i mitt egna hem, det är bara NÅGOT jag är rädd för, att NÅGOT odefinierat jag är rädd, så rädd för.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback