nu är det dags.

hej Du.
Ni kanske inte vet om att blogg.se har en besöksstatistik? jag kan tala om för Er att så faktiskt är fallet, jag ser hur många som kikar på mina tradiga texter varje dag och nu behöver jag Er hjälp.

jag kräver aldrig något av Er, jag skriker inte efter kommentarer, men nu vill jag faktiskt att Ni anstänger Era fingrar och skriver ett par ynka ord till mig.

TRE FÖR- OCH NACKDELAR MED ATT SKAFFA HUND, TACK.
är Ni blyga behöver Ni inte ens skriva Era namn.

TACK SOM FAN.

Kommenterer:
Postat av: Arlevik.

FÖRDELAR:



1. Det finns alltid någon som alltid blir glad att se dig.



2. Du kommer ut i luften oftare



3. Oändligt med gos i ca 12 år framöver.



NACKDELAR:



1. Man blir ganska låst. (Om man inte har en bra hundvakt.)



2. Mycket hår och skräp kommer in i lägenheten.



3. Man bör gå upp tidigt på morgonen varenda dag i ca 12 år.



Sådär. :D

2009-08-01 @ 13:59:28

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback