on top.

HEJ JESUS!

idag har det varit en, i mina mått mätt, bra dag!

det har fikats, färgats hår, skvallrats, sippats vin och ätit smarrig mat. ungefär så bra som en emiliadag kan bli. och jag är fast besluten att även resten av helgen ska bli bra, no mather what!


imorgon (fredag) är det födelsedagsfirande och på lördag (övermorgon) är det OCKSÅ födelsedagsfirande. för två separata personer, så klart. något annat hade varit en gnutta egoistiskt.


people come and people go. ibland, vissa dagar så inser man verkligen varför saker blir som dom blir, varför vissa saker utvecklar sig på ett sådant sätt dom gör. jag säger bara HEJDÅ, det är er förlust och inte min.

tjingeling lovers.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback