petrats rules.

och vad sjutton ska man ha på sig ikväll då?
känner mig för tjock för cirka alla kläder i mina garderober. va fan, nåt ska jag väl lyckas hitta som sitter hyfsat bra.


än en gång måste jag bara säga, stackars alla er som inte har råttor!
just nu ligger dom jämte mig i soffan och är så himla fina och söta att jag får både diabetes, kärlkramp och hål i tänderna av att se på dom.
mina fina fina fina små djur!


jag skulle kunna skriva en hel roman om hur underbara, fantastiska, söta, snälla, fördjävliga, bråkiga, suttiga, pussiga dom är..
jag blir lugn och fin i själen av dom. jag önskar jag kunde få ha dom med mig resten av livet. som jag ser det finns det en negatv sak med råttor, en endaste och det är deras korta livstid.

men NU. dusch, piff och kläder på kroppen. HRJRÅÅ

(maja: TACK!)

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback