shitheads.

men HALLÅ, vad sa jag i inlägget innan om besöksstatistiken?
jag bad er om en enda liten grej och ni anonyma töntar kan inte ens hjälpa mig med denna pyttelilla uppgift.

ÅH VAD NI ÄR DÅLIGA!


ikväll har jag kikat film, den var kass. nu kikar jag mer film, denna är också kass. men mark wahlberg är med i bägge så ja, lite bra är dom väl då.
känner mig som en snusktant som ser en film bara för att det är värsta heta snubben med i rullen.


imorgon, lördag, ska förmodligen göra ännu mindre än idag. eller jo, ska kika på resa. har cirka noll kronor men jag sitter inne på en smärre förmögenhet i pantburkar, det borde ge mig en flygstol iaf.

nääe, vad säger ni, om man skulle ta och sova lite kanske.? tyvärr är jag inget vidare trött så det lär få vänta... fan, jag är rastlös.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback