stupid.

"let's dump the dead body down here"

säger man verkligen så till sin kumpan om man är i farten att göra sig av med en kropp?

tror inte det va! inte för att jag dumpat många döingar här i livet men jag skulle inte säga det högt. har man kört i väg med liket, stannat, plockat ut kroppen så faller det väl sig ganska naturligt att här dumpar vi liket.


jävla skitfilm alltså..


tror det är dags för oss att sova nu, hjärnan min och jag. fast om fem börjar ju iofs arkiv x, kaske ska vara uppe en litenliten stund till?


BESLUTSÅNGEST. godnatt internet.

Kommenterer:
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 25 kr direkt när du registrerar dig, och just idag har dom ett erbjudande att du får 10 kr för varje inlägg du skriver om woopa!



Så skynda dig och bli medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har vart medlem i mindre än 3 dagar och har över 300 kr! :) Kram

2009-07-10 @ 02:28:17
URL: http://personality.webblogg.se/

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback