this&that

byeye p-piller, hello p-ring!

jag är 22år och först NU blev jag introducerad för denna lilla mojeng. p-ringen är helt enkelt en liten gummiring man petar upp i härligheten. aldrig mer ett avglömt eller uppspytt piller, halleluja!


om en timma typers ska jag träffa gravidot och tillhörande man för kaffe&kaka. eller iaf kaffe. eller te. eller möjligtvis en chailatte. hm..


PYRET ÄR SKADAD! hon har fått ett nästan en centimeter (i diameter) stort sår på kinden. tänk att en centimeter på ett litet råttansikte är ganska så stort. buhuuuu
det är sårskorpa på och verkar inte ömma så det är troligtvis lugnt. mamma ska komma i eftermiddag och hjälpa mig kolla det, jag är ju så lätt-äcklad så jag kan inte göra sånt själv.

spelar ingen roll om sår sitter på mig, ett djur eller en annan person, tycker det är lika äckligt/motbjudande/vidrigt på vem det än sitter.
blir helt svimmfärdig och nära att kräkas. blööööhhh


Kommenterer:
Postat av: Malin

P-ringen har jag hört ska vara kanon :-) Hur ofta byter man en sån? Håller mig till kopparspiralen, andra preventivmetoder har ju liksom inte funkat ;-) Allt bra med dig? Kram


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback