var hittar man glöden om man tappat den?

nu har jag lugnat ner mig. känner mig fortfarande överkörd men ganska lugn, en oxascand och ett glas vin är kanoners för nerverna.

tänk om jag hade levt för 50 eller 100 år sedan. vad hade hänt med mig då? hm, skumt att tänka på sånt, ska nog låta bli det.


tänk i vilken hastighet döden egentligen närmar sig. varje dag, timma och minut kommer det närmre, varenda tickande sekund för en närmre och närmre slutet.
så åter igen, vad är meningen med livet?


är detta verkligen allt? trava på varenda eviga dag, hoppas att träffa någon någonstans någongång, jobba, äta sova, skaffa barn, jobba äta sova dö.

är det verkligen meningen med livet?



Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback