glatte vare här!

HEJ jag överlevde midsommar!

midsommarafton som förövrigt isade sig bli en rackans trevlig kväll med härligt folk, mängder med vin och smariga jordgubbar.

jordgubbar med grädde är lätt min favoritmat!


idag är jag tröttis och inte pepp på fest så jag myser med temuggen och chipsskålen och käner mig allmänt fet. blekfet. mmmm, jättehett!



med krans och svullen kind.

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Hmm, ja jag måste hålla med dig. Du ser lite blekfet ut på bilden. Kanske du borde hålla dig borta från jordgubbar med grädde trots allt, för alla vet att bara fotomodeller äter jordgubbar med grädde.



Glad midsommar ;P

2009-06-21 @ 02:53:28
Postat av: Lisa Jansson (Luzen)

Hej hej! Hoppas du hade en trevlig midsommar! Fint kort!

2009-06-21 @ 10:14:01

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback