här är mitt liv nu.

allt är SKIT.

verkligen inget kul eller bra alls.


hade terapi igår. lipade sönder och mitt ansikte blev svullet som en babianröv. åkte hem duschade och log resten av dagen.shoppade mig till ett gladare humör. och åt. helvete helvete helvete.


dessutom är jag förkyld som fan, som en blixt från klar himmel.

min hjärna går i 190 och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. det rycker i kroppen men jag kan inte förmå mig att ens ta mig upp ur soffan.


är så otroligt glad att jag har mina fyra små råttor. folk förstår inte vilka otroligt underbara och otroliga djur dom är.

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Hmm...verkar som din blogg blir mer uppigande och festligare för varje dag (dvs. om man tycker begravningar är roliga).



Värför inte skita i allt och göra nåt man verkligen vill göra för en hel dag (eller en hel helg om man så vill). Det bästa är nog när man överaskar sig själv och gör något helt oväntat.



Veckans filmtips:



Coraline - en animerad mästerverk. De flesta tyckter den var läskig men jag tyckte den var väldig vacker och äventyrlig (påminer lite om alice i underlandet).



2009-06-10 @ 17:17:22

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback