kort eller kort.

okej. då är ett nytt leg fixat. nästan.

det tar en månad (EN MÅNAD!) innan jag får det. shitpomfritt alltså, tänk om jag inte kommer kunna gå ut på en hel månad nu bara för det.


och när jag väl får det förbannade leget kommer det inte blir roligare direkt, ser helt STÖÖRD ut på bilden, svettig, stressig och håret ser verkligen ut att vara stylat av den galna proffesorn!



men, lite glad är jag med, det vankas ny kamera för imilijas del. p-l-å-t-a. eller ja, ta kort heter det väl snarare då man som jag tar bilder utan att egentligen veta vad man sysslar med. plåta gör en fotograf.


vad är skillnaden mellan en glad amatör och en fotograf? jag håller i kameran, väljer ut mitt motiv och trycker av. jag fotograferar, är jag en fotograf då?





jag ser nerslagen och ihop plåstrad ut.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback