lite ont.

nu gör det crazyONT i munnen. buhuu

det har inte gjort knappt något ont sen i måndags men nu jäklar, värktabletterna verkar ha gett upp hoppet. AJ!



idag har jag återigen bråkat med råttorna genom att slänga deras (ja, deras) kuddar. jag köpte så klart kuddarna till mig själv, för att jag skulle kunna sitta bekvämt i soffan om kvällarna och se på teve. det tog väl en dag eller två innan kuddarna var massakrerade.


min lilla sötråtta mirakel. vet inte riktigt vad jag ska säga mer än, SÖT!
innan jag fick henne och abbi var jag inte så värst förtjust i dumboråttor men jag lovar, man smälter som smör i solen då man ser lilla mirakel. <3




abbi är ett litet spöke?

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback