one more.

destruktiv.
de flesta tänker nog på samma sak.
ett ord, tusen sätt.



äntligen har ytterligare en dag gått. en natt till bara sen är det en ny dag igen att släpa sig igenom. sen en natt, sen en dag, sen en natt... igen och igen och igen.

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Ibland känns det som om man är fångad i en konstant spiral där varje dag är sig lik.



Det är vid såna tillfälle är det viktigt att komma ihåg att precis utanför dörren väntar en unik dag, en tillfälle som man aldrig kommer att glömma ( förutom vissa detaljer som man glömt på grund av för hög alkoholintag) ;P



Jag vet det för att jag har precis upplevt en sådan dag.



Hmmmm...ber om ursäkt om du inte förstår vad jag pratar om, jag är fortfarande lite alkoholpåverkad.



Önskar Emilia en skön och underbar dag. Puss (med tunga så klart) Ajmal

2009-06-11 @ 06:15:07

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback