1+1=trubbel?

nån mer än jag som ibland funderar på vad vitsen med förhållanden är?

vad i kroppen är det som blir förälskad egentligen?

det hände rju både titt&tätt att folk kärar ner sig i personer man inte alls borde bli kär i. VAD ÄR DET SOM GÖR DET?



jag och mina små älsklingar.

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Jag har observerat att du kritiserar mycket andras förhållande. Freuden innom mig säger att du egentligen saknar en stabil romantisk relation i dit liv.



Samtidigt är du rädd att gå in i en relation som kan vara långvarig. Detta är ännu tydligare när när man tittar på relationen mellan dig och dina husdjur.



För det första är valet av dina husdjur intressant. Du har valt husdjur som har väldigt kort livslängd (råttor lever bara ett par år) vilket säger att du vill inte hå ett långvarig relation.



Samtidigt är du väldigt älskvärd mot dem. Detta är ovanligt hos människor som inte saknar ett mänskligt kontakt, så du kompenserar detta genom att vissa dem extra mycket ömhet.



Freuden innom mig säger också att du kommer ta det jag skrev på ett negativt sätt så innan du blir arg så vill jag att du ska veta att " I come in peace, don´t kill the messenger!"

2009-03-04 @ 16:09:00

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback