brev till ajmal.

hej ajmal. skulle bara säga att DU HAR FEL!

för det första pratar jag människor och dessutom presens. inte genom evolutionen.

som tjej vet jag faktiskt exakt hur mycket vi tjejer vill ligga (hört talas om det hysteriska tjejsnacket?) och som tjej vet jag också exakt hur mycket killar vill ligga.

alltså, typ alla vill ligga så mycket det går ungefär hela tiden, kvinna som man.

ps, det heter ha inte hå. ds.

Kommenterer:
Postat av: Frida

Ajmal har nog gett mig dagens roligaste stund. Känns som ett något förlegat (ha ha) synsätt på sex och lust. Förövrigt tror jag att enda anledningen till att en tjej skulle ha mindre lust stavas hormonella preventivmedel.

Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-24 @ 15:47:31
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback