danmark gör det igen.

någon som sett unga mödrar på femman någon gång?
det handlar om tonåringa danska tjejor som är på smällen.

en av dom blev utslängd då hennes mamma fick reda på att hon skulle behålla barnet.

VEM FAN SLÄNGER UT SIN TONÅRIGA DOTTER DÅ HON BLIR GRAVID!!??

är det någon gång i livet man verkligen behöver ordentligt med stöd måste det väl vara då man blir på smällen, inte har någon pojkvän och dessutom är såpass ung.


nu bor ju inte jag hemma men jag har svårt att tro att om jag nu bott hemma och blivit med barn att mina föräldrar skulle tvinga mig att flytta, dom hade nog inte blivit så glada kanske men dom hade aldrig slängt ut mig.

vad tänker folk med?!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback