hejsan ajmal.

Ajmal om 1+1=trubbel?:
Jag har observerat att du kritiserar mycket andras förhållande. Freuden innom mig säger att du egentligen saknar en stabil romantisk relation i dit liv.

Samtidigt är du rädd att gå in i en relation som kan vara långvarig. Detta är ännu tydligare när när man tittar på relationen mellan dig och dina husdjur.

För det första är valet av dina husdjur intressant. Du har valt husdjur som har väldigt kort livslängd (råttor lever bara ett par år) vilket säger att du vill inte hå ett långvarig relation.

Samtidigt är du väldigt älskvärd mot dem. Detta är ovanligt hos människor som inte saknar ett mänskligt kontakt, så du kompenserar detta genom att vissa dem extra mycket ömhet.

Freuden innom mig säger också att du kommer ta det jag skrev på ett negativt sätt så innan du blir arg så vill jag att du ska veta att " I come in peace, don´t kill the messenger!"



jag kan inte dra mig till minnes att jag någonsin kritiserat någon annans förhållande, däremot funderar jag ibland över vitsen med fasta förhållanden. jag är inte rädd för att jälv gå in i ett förhållande, det jag snarare är rädd för, och många med mig, är då det tar slut.
"bättre att ha älskat och förlorat än att aldrig älskat alls" är ett uttryck jag ställer mig tveksam till.
självklart saknar jag väl stabil romantik i mitt liv, det är ju faktiskt om vi ska kika i psykologiboken en av stegen i maslowstrappa.

och varför valde jag råttor som husdjur?
jag bor på 40kvm på tredjevåning. jag skulle ALDRIG ha en innekatt på den lilla ytan. jag skulle heller aldrig stänga in en hund här och eftersom jag går i skolan och flänger runt mycket kan jag heller inte ha med mig hunden hela tiden. jag har inte tid eller ork att ha en häst då det kräver extremt mycket tid och pengar.

jag gillar inte fåglar och fiskar går inte att gosa med. råttor är hemskt smarta och fina djur, dom är som små hundar så du kan ju låtsas att dom är chihuauor om det känns mer bekvämt för dig.

hoppas du inte tog detta som ett aggresivt svar ajmal, tycker bara det är spännande att du försöker analysera mig då du inte känner mig.
väl mött. imilija

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback