klappa mig på axeln tack.

idag är jag duktig.
det är nämligen städdag i mitt bo.
buren är skinande ren nu och snart även resten av lägenheten.
ska få ordning på mitt spindelnät av sladdar också som ligger som en dödsfälla över hela golvet.

igår var jag och mina vapendragare och tillika medarbetare i i.f.proadtrip. resan bjöd på skratt tills man fick magknip och också tillräckligt mycket godis för att jag skulle få magknip och behöva låna toalett. tjohej jag har kackat i laholm.

när jag kom hem lukade jag inte häst, jag stank. jag hade plivit tuggad på, slickad på, gosad på och även nyst på vilket resulterade i hästsnor i hela fejjan.


gissa också vilken smartskalle som glömde kameran hemme och inte kan visa en enda bild. BUHUU

nu ska jag putsa vidare. HEJDÅ

Kommenterer:
Postat av: janet, aka prinsessan på ärten

nästa gång emilia!! då kan du agera japan!! :D

2009-03-05 @ 21:34:13
Postat av: imilija

mela liiiiis?


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback