let's talk about sex baby..

sex, något som så gott som alltid är ett hett samtalsämne. en sak som roar mig är alla roliga rykten eller myter om just sex. några favorit myter är dessa..

- killar vill ha mer sex än tjejer.
eh, hallåå. finns det någon sådan verklig undersökning, och i såfall. var det nunnor som man frågade?

- den kvinnliga orgasmen är en myyyyt.
tror denne person också på jultomten?

- stor snopp=bra sex.
jag säger bara, teknik.

- killar som gillar att få rumpan stimulerad är bögar.
nee, g-punkten sitter i rumpen på både homo- och straighta män. no need to be gay bara för att du gillar lite bootyaction.

- "men min förra tjej fick orgasm av detta"
synd att vi inte är stöpta i samma form då, i dont like thaaat. (eller så fakade hon för att inte göra dig ledsen?)

bla bla blaaaa... skulle typ kunna fortsätta i cirka en evighet. men nu får det vara nog för idag!


Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Som en av din mest angivna läsare blir jag lite sårad när du presenterar en vetenskaplig fakta som en myt.



Fakta nr1: Killar VILL hå mer sex än tjejer.



Detta har moder natur bestämt för tusentals år sedan. Hanarna ska hå sex med så många honor som möjligt och sprida sina gener.



Honorna däremot måste vara kräsna och välja sin partner noggrant för att denna partner kanske blir far till hennes avkomma.



Trotts allt kan honan bli gravid en gång om året medan hanen kan göra många honor gravida på en gång.



Är det någon som fortfarande tvivlar att killar vill hå mer sex än tjejer är jag glad att motbevisa dem personligt. Det enda vilkoret är att tjejen/tjejerna är någorlunda attraktiv(a) (jag må vara en sexgud men att hå sex med en oatraktiv tjej är en mirakel bortom mig).



Om du formodligen menar att killar vill hå oftare sex (fler gånger med samma partner) så är det inget myt heller. Killen som är i en monogam relation måste kompensera för att han inte får sex med flera honor genom att hå sex oftare med en och samma hona (jag måste dock erkänna att det kan bli lite tråkigt i längden.)

2009-03-23 @ 15:16:55

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback