mjukt, snällt.

jag sov så skönt i natt.

eller, jag sov inte superbra men jag var lugn i kroppen. jag slapp sova ensam, jag hade en varm mjuk kropp jämte mig som höll om och fick mig att må bra.

inget snuskhummrande alls utan bara bara värme, närhet och lugn.

prat och mys och varmt och skönt.

NU är jag trött för det pratades halva natten och sen for jag till IKEA. ikeeeeeeaaaaaaa jag älskar ikea!

jag köpte:

- nya kuddar till soffan (BILLIGA eftersom dom med all säkerhet kommer gå ett hemskt öde till mötes..mina mördarråttor gnager allt som kommer i deras väg)
- prylar till buren, ett stooort hyllplan (lock) och en korggrej där dom kan sova och bajsa och sånt dom gillar att göra.
- sjyssta glas med rätt knarkiga mönster som lutar åt 70tal.
- en grön glasskål, till sallader och sånt. (glas-skål, inte glass-skål. inte heller glass-kål)
- badrumsmattor. en gul rundoch en rosa som ser ut som en fisk.(barnavdelningen ftw!)

sen har jag köpt hästiga grejor med på hööks.
- svarta ridbrallor.
- hjälm.
- matchande strumpor utvalda av modeoraklet pappa.

NU SKA JAG STÄDA, STÄÄÄÄÄDAAAA!

faktiskt så ska jag det, sen ska jag pimpa mitt bo med grejorna jag köpt. tjohoooOoOoOoOOOooooooOoOOooo

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback