orginale.

hello mofo's.

(för er geeks som inte är uppdaterade på coola slang så är det alltså 'hej motherfuckers')

idag har jag varit hos tandläkaren (igen) och dom har petat och skrapar och sköljt rent. shitpomfritt, om det finns en gud borde han få kicken från jobbet som designer alltså!
visdomständer, va fan tänkte han med då?!

sen har jag smaskat värktabletter och tröstshoppat, aaaahh, det satt fint. som en liten orgasm för själen kan man säga.

köpte självklart bara viktiga saker och sånt som jag länge velat ha. (eller?)
en sak som jag hatar är då man liksom ser ett plagg i huvudet och verkligen vill ha det men är förjäkla dålig på att sy så man får sig aldrig plagget, sen går man ut på stan och ser tyyyp exakt det plagget i hundra tusen upplagor på gina tricot, booooring eller vad. då var man "som alla andra" iallafall då... suck.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback