söndagsfeeling.

hallåååå fanz.

igår var jag duktig och trött och snurrig.
efter att ha städat klart, ätit, och piffat snurrade jag bort till metropolen stures för ett par glas vin och allmänt skitsnack med goda vänner.

på det hela taget en riktigt rolig kväll.

väl hemma käkade jag mackor och somnade innan jag ens ade lagt huvudet på kudden. tyyp!


fallala la laaaa idag ska jag göra.. hm låt se. INGENTING! skönt va.


men NU ska jag göra en kanna SAFT och se på JOHAN GLANS, WORLD TOUR OF SKÅNE e gång till. wioooo


Kommenterer:
Postat av: ekman

imilija! kommer den 8-14 apriiil!

mamma mia då måste vi lekaa:)



haha nog tror jag att komvux bjuder på en del äventyr du! man vet aldrig vad som händer på stures på fredagskvällarna.. hihi!



PUSS


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback