blodsvett&tårar

i natt var jag vaken alldeles för länge som vanligt, fast ännu längre. blev aldrig trött. grät tills kuddarna var blöta, la mig i soffan ist med råttorna, grät en skvätt till och kröp tillbaka till sängen. efter en stunds snyftande somnade jag, sista gången jag kollade klockan var den nånting efter 4.

ätit både frukost&middag och har pratat i telefon hela tre gånger idag. en med mamma, en med pappa och en med kuratorn.

dessutom luktar jag svettapa för den som undrar. självförsvarskurs, släng dig i väggen, blir jag överfallen lyfter jag på armarna, en sniff i min armhåla och boven ligger i fosterställning och lipar, buhhäää mamaaa

Kommenterer:
Postat av: sofia

sånna nätter är väl underbara!! :/


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback