poppingpills

jag tror jag ska börja kalla er för undersåtar istället för fans.
hej mina trogna undersåtar.

naa, klingar inte så bra ändå, hej fans får duga.

igår hade jag kul&tråkigt.

förfesten med vinprovning (sjukt seriös från min sida!) smaskig mat och gooooa (ni som lyssnar på morgonpasset och har hört kodjos "götebosska" gör bäst i att uttala som han gör, hahahahaaahaahaaaaaaaaaaa) vänner.

jag höll mig till planen om att inte dricka för himla mycket och bara cider ute, inte vin!

jag hade skittråkigt ute, inte för att jag var "nykter" utan det var bara tråkigt. boring-ring-ring.

jag har i vanlig ordning ingen mat hemma eftersom det är söndag och jag handlar varje måndag så jag ligger i soffan och svälter och suger på en panodil.

 hahahahaaa a ahaa ahaaahahhahaha

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback