kom-ihåg-lista.

Lovar du att vara ärlig? men självklart!
Du heter: emilia olsson
Smeknamn: älskling, darling, the love of my life (eller nähä, det var på teve dom sa sånt)
Låt som när du är ledsen sörjer till? kan inte komma på en sån.
Beroende av: sömn, snus och råttor.
Vad tror folk om dig? att jag är svinglad och käck och lite elak (eller?)
Stämmer det? jag är rätt käck och elak iaf. och ibland glad&rolig (tycker jag alltså!!)
Vad får du oftast komplimanger för? pust, vad får jag INTE komplimanger för typ!
Vad säger du för att imponera på någon? vill du se min snopp?
Hur imponerar man på dig? man visar mig sin snopp. nä, man är ROLIG.
Brukar du skratta för dig själv? ja när saker är skoj skrattar jag högt. en gång så det kom snor ur näsan.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "ja visst, hörs i eftermiddag"
Var bor du? på en soptipp i centrala ankeborg.
Trivs du där? hade gärna varit begåvad med ett sovrum men det är la okaaj ännaaa
Äger du några converse? ja, två par just nu tror jag.
Sprit, cider, vin eller öl? viiin. inte för inte vår hund heter baccus. (googla om du inte vet vem det är)
Brukar du bli för full? "för" full?
Vad har du för mobiloperatör? comviq. är det en operatör? jag har iaf comviq.
Är du allergisk mot något? loooosers och dålig humör (läs, henrik dorsin)
Hur svarar du i mobilen? hej det är emilia, eller heeeEeEeEeeEeeej
Vem ringde du senast? jag minns inte. tror inte jag ringt på hela veckan.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "vill du ha våfflor?"
Antal timmar sömn inatt: kanske 7?
Sov du ensam? JA
Brukar du komma i tid? nej, bara till tåget.
När mår du bra? ojoj. med vänner. i sängen (i sängen får inte vännerna vara med!)
När blev du fotad senast? i sängen, mms:ade en tummen-upp bild.
Hur känner du dig nu? som ett roadkill.
Vanligaste färg på dina kläder? svart. (SPÄNNANDE GARDEROB!)
Vad tycker du om fötter? jag har ingen fotfobi iaf men jag gillar inte direkt att slicka på folks tår heller.
Vad saknar du? att äga en miljon alternativt att vara en katt. det är samma sak, äta sova äta sova..
Hade du en bra kväll igår? nej. eller jo, jag satte personligt rekord i harpan <3
Favoritdryck på morgonen? te.
Rakar du benen? hyvlar benen är mer korekt. är mästare på att skära mig. länge leve plåster!
När brukar du oftast gå och lägga dig? 2 typ.
Är du blyg? nja. det är så olika. ibland vågar jag inte fråga folk vad klockan är och ibland kan jag stå mitt på gatan och sjunga på den gamla dängan "jaaag klärl jag klär av mig naken, häääär ääääär jag!"
Sysslar du med någon idrott? harpan <3
Vill du hellre ha mail än brev? jag önskar mig en brevvän för alla brev jag får är räkningar.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej.
Har du spytt offentligt? det är nog förresten den idrott jag sysslar med!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? runka, knulla svinmycket och dricka öl.
Är du nöjd med ditt liv? nej inte överdrivet alltså.
Är du bortskämd? jag fick en ponny då jag gick i sjuan. tyvärr ingick ingen hästskötare och därmed dog glamouren.
Vad gör du i morgon? spela harpan och äta lördagsgodis.
Vad är det värsta du vet? ååh.. var ska jag börja? djurplågeri, trångsynthet, folk och deras fobier, det faktum att man måste äta för ett överleva, pengar...hur länge ska jag fortsätta?
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ööööh.....dunno!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? paris hilton.
Vad längtar du till? tills jag bor i en by i amazonas.
Har du bra vänner och äkta vänskap? nä ni suger balle allihopa, DÖDÖDÖ. äh bah skoj. jag har cirka världens bästaste vänner! <3
Vad använder du för shampoo? min första (och sista) flaska 300kronors shampoo.
Vad är det finaste du fått? klamydia.
En speciell dag du minns? jag har många trevliga dagar i mitt arkiv men roadtrippen till laholm för ett par veckorsen var GREJT.
Hur gammal är du? herrejävlar, 23 i oktober.
Tycker du om någon just nu? ja.. MIG SJÄLV, tihihihi <3
Du samlar på? mynt. enkronor och så som jag ska växla in och inse att jag sparat ihop en miljooon
Gröna eller röda äppeln: rödgröna tack.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: kanske déa eller janet eller cirka vem som helst som ligger i hjärtegropen och kan trösta.
Gillar du golf? lika mycket som diareé.
Vilken tid gick du upp idag? typers halv 11.
Har du sovit i din egna säng inatt? ja.
Har du strumpor på dig nu? ja
Är det okej att gråta? vafaaaan är du kärring ellerrrr!?
När grät du senast? förra vackan random dag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en ö och sätta mig där.
Bär du glasögon eller linser? glasÖGA.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? ja, och märkestamponger och märkesost.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? samma som en vardag, typ 11 kanske.
Har du piercing? ja. septum i snoken, idustrial i örat och töjda snibbar om det räknas som piercing.
Vill du gifta dig? inte utan att inspektera hans kontoutdrag.
Vill du ha barn? vad ska jag med det till, jag har ju kompizzzar.
Solar du ofta? nej. jag är för blek för soool
Är du bra på att laga mat? jag kan: koka pasta, potatis och ris.
Är du flygrädd? nej inte så värst.
Hur vig är du? jag har veriges vigaste tår och jag når mina fötter med raka ben.
Är du musikalisk? ja ganska.
Vad dricker du helst när du är törstig? vasser, agua, water
Vilken är din favoritglass? vad som helst så länge det är dränkt i kolasås och strössel.
Tror du på ett liv efter döden? vet ej, det blir en surprise då man väl trillar av pinnen!
Tycker du om sushi? ja, men bara vegetarizk.
Vad äter du helst när du ser på film? chipssss
Bor dina föräldrar tillsammans? svar ja.
Har du tandläkarskräck? nej, jag älskar tandläkaren fast den ibland gör så man får ont i truten.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kväll. som en liten uggla. eller grävling.
Vilken ögonfärg har du? blå. mest blå, helt vanliga, kanske lite bleka, eller lite åt det grå hållet.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? nja. måste alltid snyta mig efter jag har gråtit, kan inte somna med snor i näsan!!!
Biter du på naglarna? nej, typ aldrig gjort everrr
Röker du? nej inte längre faktiskt. i <3 snus
Hur ofta tränar/motionerar du? eh... jag bor på tredje våning, räknas det?
Senaste låt du hörde? p3 is the shittt, minns inte senaste låten, det är ju typ 20 sekunder sen den slutade.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback