brev till ajmal.

hörru du min käre vän, tror du det hade spelat någon roll om du nu fick se taturingen jag ska göra och du tycker den är ful?

hallåå, tjuvkikar du på mig på facebook, då får du bli min vän isånnafall anars ändrar jag så du inte kan spionera på mig mer.

bowlingen gick av stapeln igår så du missade det hela. dessutom klämde jag lilfingret mellan två klot och har svinont.

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

¡Ay, caramba! Bara för att jag ibland beställer vodka martini (shaken, not stirred) betyder inte att jag spionerar på folk.

Desutom är det facebook där alla kan kolla info om alla andra så det är knappast nåt speciellt. Om du vill kan jag skicka en vänibjudan till dig.



Och angående tatueringe så måste den vara jatteful om du inte vågar visa den :P

2009-05-18 @ 19:21:15

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback