brev till ajmal.

1) ni får inte se nån bild, det blir en överraskning men du kan få se bild på dom jag redan har.

2) jag såg zeldatatueringen. förutom att jag inte ens vet vem/vad zelda är vad den ganska fin.

3) hur vet du att jag och mina vänner funderar på bowling?




(foten är råsvullen för bilden är från när den är nygjord)

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Hade varit spännande att se vilken tatuering du har valt innan du skaffar den. Jag menar det är ändå inte lönt att säga om den är bra eller dålig när du redan skaffat den, då är det redan för sent.

(OMG! är det där my little pony?)



Om du vill veta om Zelda så kan du också googla det är väldig populär spel för nintendo, många spelnördarnas skulle dregla när de ser din tatuering och den är också en av de vakraste tatueringar jag har någonsin sett (jag borde skaffa en).



Hur jag visste om bowlingen? Det är elementärt min käre Watson. Jag gick in på din facebook där alla kan läsa :)



Föresten, det är superlång resa för en kväll av bowling och jag har andra planer för dagen. Kanske nästa gång ;D

2009-05-16 @ 14:35:26
Postat av: UNIQUE REBEL

ryggtatueringen ser spännande ut- skulle vara kul att se en närmare bild! ^w^


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback