cherryberry

och vad blev det.. ett KÖRSBÄR. fint va!



okej, försök tänka bort blod/bläck/svett grejset, bilden är från imorse då jag tog bort plasten.

Kommenterer:
Postat av: Ajam

I just wanna let you know



I wanna pop the cherry

Pop pop the cherry

Pop the cherry

Pop pop the cherry honey



Bra att du lämnade plats kvar i ryggen för där är det reserverad för Zelda tatueringen.



Zelda!Zelda!Zelda! :P

2009-05-21 @ 14:43:20
Postat av: Ajmal*

Jag som trodde att jag hade lärt mig stava mitt namn rätt vid detta läget =S

2009-05-21 @ 14:47:19
Postat av: Björn Rebell

fett najs asså, måste dock gjort förbannat ont? :P

2009-05-21 @ 16:19:38
Postat av: Ayla Catpaw

Åååhhh jävlar vad det måste ha gjort ont. Men vad fint!! ^^ <33



"NAJS, har alltid velat testa mineralsmink men aldrig vågar slänga pengar på det om jag inte gillar det..kanske ska våga det nu då..



och JA, gör ett helt inlägg om soppa med bilder och allt :D

du får skapa en ny kategori, ayla´s cooking! :D"



Haha prova prova! Tar väl ett tag att lära sig tekniken (har nog fortfarande inte fattat det än hahaha) och det är ju inte helt säkert att du får hem den bästa nyansen men det ser ju för fan inte värre ut än vanlig foundation, som dessutom bildar små öar överallt, får huden att bli fnasig och blir skitskabbig efter ett tag haha...

Så speciellt med tanke på det billiga priset och hur mycket bättre det är för huden, så är mineralsmink definitivt bättre!



Och haha borde jag? :D

Alltså det enda som stör mig är att jag ofta har blandinlägg... typ ville göra en kategori där det finns bilder på mig, men många inlägg innehåller också en massa annat skit? >.< Vet inte riktigt hur jag ska göra kategorier eller organisera upp dem egentligen, kanske ta det som jag har "mest" av i ett inlägg och använda mig av den kategorin? Men det kan ju också bli svårt att avgöra... :(


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback