mördande reklam.

nu blir det mera häst här!
SÅ JÄVLA ROLIG!
jag skrattar så jag nästan kissar ner mig. INKONTINENSHUMOR!


Kommenterer:
Postat av: Ayla Catpaw

HAHAAHAHAHAHAHA. Fy faaaan eww på den reklamen?! HAHAHHA. Jag tycker inte om hästar hahaha. Men fy fan vad kul. :'( <33



"jag älskar soppa så om du känner före kan du maila dina bästa sopprecept :)



jag har alltid röda linser och tomat i min linsoppa. lagerbladen bara kokar med, dom ger lite smak (tror jag) hehe. ser fint ut med dom i soppan med ;)"



Ahhh okej haha :O jag får prova med tomater nästa gång då haha ^^ fast alltså tomater får inte riktigt plats i mitt huvud när det handlar om linssopppa på något sätt? XD Fast det är ju ändå nyttigt så haha. ^^ Hoppas att det är gott. ;D



Och haha hur låter typ "yoghurt/ris-soppa" för dig? XD Har perioder där jag gör det en massa haha. :P

Kan skicka recept på det. ;P Eller kanske göra ett blogginlägg om det så att du ser ingredienserna och sådant? :D



Och sedan också vanlig grönsakssoppa som jag också brukade göra väldigt mycket innan men som jag inte gjort på ett tag... borde göra det! :D

Får nog prova med lagerblad också haha ^^ vi ska ha lagerblad här hemma iallafall, det har jag sett! :D Aldrig provat med dem innan dock. XD


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback