välkomna c&l

välkommna CINDY & LIZZY.
(värsta stripp-namnen...hrm.)

har alltså hämtat hem mina två nya små råttor. hooded båda två, en blue och en augoit (tror jag) ska ta en bild senare då dom lugnat ner sig och gjort sig lite mer hemmastadda (stavas?)

det blir alltså ingen fest för mig ikväll, stannar hemma och ser så alla 4 mår bra ist.

(crazycatladysyndrooom)

Kommenterer:
Postat av: Ayla Catpaw

"ooh jag älskar alla såna här tips på sjyssta frillor. som d sa, övning ger färdighet. ser alltid så hiiimla lätt ut ;)"



Haha jaa :D det ser liksom cp-lätt ut och sedan när man själv håller på med sitt hår så trasslar allt in sig och man lyckas inte hålla koll på alla saker och aufdghdfjg usch. XD

Jag svär, de personerna som gör videorna gör om dem typ 100 gånger för att få en perfekt version och bara ljuger om att det är spontant! XD


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback