i'm siiiingin' in the rain!

jag har alltså varit på promenad i regnet. jag kan erkänna att jag inte sjöng högt utan bara i min skalle. och inte vilken låt som helst utan den sämsta (men på sätt&vis rätt trevliga) låten med lady gaga. romance nånting, bad romance? good romande?

(den onde, den gode, den fule)

ni vet den där "RARA OHLA LA, RARAA OHLA LA"




och gissa vad jag har... ONT I SKALLEEEN. ingen överrasking direkt, snart har jag nog vant mig, snart tar jag nog emot värken med öppna armar och ser den som en del av mig.. (inte jätte troligt men man kan alltid spekulera)



imorgon, nästan innan tuppen gal (nästan!) ska jag fara till ikea. men först ska jag lämna hunden min hos barnvakten. första gången han inte är hos mig eller föräldrarna, han ska hem till nettan och leva rövare, moahaha. nädå, det går nog fint. (hihi)




fick en dålig nyhet idag förresten angående ikea, DOM SERVERAR INTE KOTLETT TILL BEASÅSEN LÄNGRE!!!
nää nu är det nån jävla kyckling istället, och jag är jävligt petig med min kylling ska ni veta. antingen kan man steka kyckling och göra sås till, eller så lägger man den i ugnen och öööser på värme så den blir torr som fnöske, HUR SER IKEAS KYCKLING UT? jag är nervös..



Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback