karl who?

hej alla små apor.

inatt sov jag tusen timmar och drömde askonstiga och fnissiga saker.


tillexempel så letade jag hur länge som helst efter nigella lawson för att lämna tillbaka en burk med socker. sen var jag i väärldens största affärshus, men hur många våningar som helst och glittrande vackra julsaker överallt. men det var inte allt som glittrande, nejnej för mitt i allt kom självaste karl lagerfeld gående med sitt vita hår och ett gigantiskt sprakande diamanthalsband. jag hade skithöga klackskor och ramlade hela tiden, sen visade det sig att det var skridskor, inte klackskor.



jag vaknade och var måttligt utvilad.


nu ska jag piffa mig och sätta igång med att träna hunden, min lilla circushund!



heeeeeej dåååååååååå





lugn och fin som ni ser, dett kommer gå bra.. eh..

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback