ny vecka, hej för fan!

bla bla bla jag blir gaaalen!

dagens hatobjekt: min gubb-granne.

 

imorse då jag skulle ut med ramsy på morgonkiss stod han och hängde i trappan och med sin kaxigaste gubb-stöddighet sa han
"du har inte städat trappan på ett tag va?"

"öh nä det har jag inte"

"det är ju ny månad nu vettu"

 

typ JAAAAAAAAAA JAG VEEEET GUBBJÄVEL!

 

jag sa att hunden höll på att kissa på sig och så gick jag.

 

 

 

 

jag har nog lite högre smärttröskel än dom flesta då det gäller smuts och städning. i efterhand kom jag på att jag skulle skällt tillbaka och sat att om folk lär sig att torka av skorna innan dom går in skulle man aldrig behöva städa. jävla skit, jag har varit grinig hela morgonen bara för detta.

 

herre gud, nu ska jag städa I min lägenhet och inte en centimeter mer. eller närmare bestämt, råttburen ska städas.


frukt är godis. nu ska jag äta vindruvor. hejdå för fan.


och btw, jag drömde att jag hade snopp, jävlar va tricky det var att kissa med en sån för första gången!


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback