oftrack.

HEJ!

nu ska jag ut en sista vända med hunden sen ska jag slagga, GUD SÅ SJÖNT!

 

många roliga, och en och annan skrämmande, myt har man hört i sitt liv, men hundögon är inte en av dom. det går nästan inte att stå emot när den lille hunden tittar så där vädjande på en.



min lilla pussgurka!


var på stan och shoppade upp mina presentkort från födelsedags idag.
- ögonbrynsborste från MUS (fick ju tri brow colour av lillasyster i present)
- läderkoppel till ramsy.


i vanlig ordning var det ungefär 500 olika personer som skulle klappa, gulla och fråga frågor. fick bita mig i läppen för att inte börja skrika åt folk.



dagen började ju lagom bra med att gubbfan (grannen) skällde ut mig till den grad att jag trodde han skulle få en hjärtinfarkt.


OMG! från det ena till det andra, gissa vad som finns i min frys.. SITTING BULL! typ godaste glassen i världen, mumma!



Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback