rätt ska vara rätt. eller?

HÅLL I HATTEN! nu ska jag städa buren och denna gången ska jag inte tappa bort en endaste råtta, inte ens den minililla, numer rymningsbenäga Mirakelråttan.


sitter och fnissar och lyssnar på P3, det pratas om felsägningar och lustiga uttal på christer.
det städniga kriget om kex (tjecks) och kex (kecks), kaviar (kavviar) och kaviar, lakrits, lakrits och lakrtits (lackris, laakris och lackriTs)

kärt barn har många namn men OJOJ va irriterad man (jag) kan bli på fol som säger FEL.



nu ringde det nyss in en tjej och klagade på "oss göteborgare" som säger: jag glömde av det. istället för det korrekta (enligt henne då..) jg lömde bort det.


nåväl, nu är det städdags!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback