and of i go.

HÄJ.
nu har jag dammsugit. gick rätt bra med ramsy och dammsugaren, han sprang runt en del men verkade inte hysterisk, inte rädd och skällde inget, gick helt enkelt bra.
(nej jag har inte städat ordentligt sen jag fick hem honom, min dammsugare suger, alltså den är KASS, fick låna päronens, känns lagom smidigt, tur att jag inte är någon städfanatiker)

nu ska jag pyssla klart min maskeradpryl, fniss, hoppas den blir bra, annars blir jag MAAAAD!



ramsy ska bo hos mamma&pappa i natt.
jag ska hålla mig hyfsat nykter och åka hem i tid, vill vara i fin form på kursen imorgon.
dessutom pallar jag inte med ångesten på baksmällan.



i just dont pall it. lagom med vin = lagom ångest.






nu ska jag kika film och pyssla. farvääääl!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback