big yellow joint.

(ja, jag ser på arrested development)

idag fyller min vän den nyblivna mamman år, vilket också betyder att det är TVÅ VECKOR TILLS JAG FYLLER ÅR!

WOHOOO!

 

mamma&pappa passar valpen idag, eller igår, över natten alltså. planen var att jag skulle få vila och sova ut ordentligt så min förkylning ger upp.

 

men vad händer då?

 

jo då ringer snillet till mamma mig KLOCKAN NIO (9) för att fråga när jag vill ha tillbaka hunden!!!

 

va fan alltså, sovmorgon till klockan 9, vad fan tänker hon med, jag blir gaaalen!




herre guuud.
tur förresten att jag fick utlopp för mitt musikaliska lilla monster inom mig igår för idag är jag hes som en hagga och kan inte sjunga en ton.


nu ska jag snyta mig och fortsätta med att tycka synd om mig själv.


Kommenterer:
Postat av: Lisa J

SNART FYLLER DU ÅR!!

2009-10-05 @ 02:54:03

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback