tevebling.

i natt insåg jag ett par saker.
försök acceptera att du är kritvit om vintern. brunutansol kan ju verka som ett käckt och bra alternativ men nej, det finns så klart ett par rejäla baksidor med detta med.
antingen smörjer du dig på morgonen och klippar således fast i dina kläder.
eller så smörjer du in dig på kvällen och vaknar upp till att det ser ut som om någon bajsat på dina lakan.


sak två jag insåg är att hur ofta man än byter sängkläder är det lika skönt varje gång att gå och lägga sig i nybäddat.
jag hoppas att man aldrig i livet vänjer sig vid det, så att det alltid i hela livet är underbart att gå och lägga sig i en nybäddad säng. mmm...




och en sak till. jag är SÅ sugen på jul idag.
efter att ha kollat ett par avsnitt av GG säsong 1 där det firas jul och just nu på teve, elf med will ferell om ja, elfs helt enkelt, jul jul, strålande jul, TVÅ MÅNADER KVAR, JIPPIIII





förresten, allt will ferell rör vid blir till guld.
typ.
jag menar, vem kunde ana att en film om en vuxen man som tror han är en tomtenisse skulle vara så rolig att man typ kissar på sig.

Kommenterer:
Postat av: jeanette

herreguuuud min like, jag instämmer på ALLT ovan! :D hihihi

2009-10-25 @ 18:37:48

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback