pliiiz

"pappaaa jag vill ha en ponnyyy"
"men emilia lilla, du har ju fått en hund"
"men nu vill jag ha en ponnyyyy, en vit ponnyyy"

en helt vanlig konversation vid middagsbordet i familjen olssons högkvarter.


om sanningen ska fram så fick jag ju faktiskt en ponny en gång, men det var för länge sen, så länge sen... (lalal la laaa)
nä men skämt å sido.

idag hittade jag i en hästaffär pälsglans med GLITTER som dessutom luktar JORDGUBB!

fatta att man vill ha en liten vit ponny att kleta på en massa glitter och syntetiska lukter, ooooh yeah, give it to me santa!


Kommenterer:
Postat av: jeanette

och hallåå det var ju inte bara pälsglans! det fanns ju hovfett, schampoo, glitterspray... you name it! Fy FaN vaD hÄfTiGt!!! :D

2009-10-07 @ 12:22:47

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback