shizzle

jag har ett erkännande att göra..
jag åt inte EN ENDASTE bulle på kanelbullensdag igår...


är egentligen inte så förtjust i bullar. eller jo. hembakade bullar är typ sjuuuktgott men det var ingen som erbjöd mig några sådana och baka.. inte riktigt min grej..



hunden sover som en stock. misstänker nästan att han har trillat av pinn, men då och då kommer ett litet snarkande.
han har varit med på lååångpromenad och fika på stan. så rackans duktig liten valpiz den där!


och hallå, från det ena till det andra -

mycket kan man säga om bert karlsson, och anledningen bakom han initiativ till att granska skolmaten vet jag inte, är det med hjärtat han jobbar eller med plånboken, i vilket fall som helst är jag helt lyrisk över MATAKUTEN som går på fyran.
det är ju helt vansinnigt vilken himla SKIT kidsen får att äta i skolan. tack som tusan för att man var en sån där allergiker (iaf sista två åren på gymnasiet) och fick käka relativt "hemmalagad"mat.




nä vet ni vad, nu ska jag underhålla mina små råttor en stund innan det är dags att slagga!




höjden av lathet då man istället för att diska tar sitt sista rena bestick som råkar vara en gaffel för att äta glass med?


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback