pywet

HOLA GESTAPO!

(en gnutta internt kanske..)


idag var vi som vanligt på valpkurs.
som vanligt ville typ alla prata med ramsy för han är ju "sååååååå söt och charmig" SÄG DET TILL MINA SNEAKERS UTAN SKOSNÖREN!

men som vanligt skötte han sig exemplariskt, min lille terrorist.




ÅH GUD va jag är hungrig, bäst att kasta sig i säng så det snart blir frulle i magen.


fast ramsy var så duktig på kursen idag så älskar jag råttorna mer idag, dom är så himla snuttiga och gulliga idag, råttirått <3

OH, inatt drömde jag förresten att jag fick min vita ponnyhäst, så rackans fin var den. synd bara att glittersprayen inte var med i drömmen, liksom, utan glitter är det ju onödigt att ha en vit ponnyhäst..


GOOODNATT FUCKERS. <3

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback