soon 2 be

HEJ BARN!

nästa gång jag vaknar ur min skönhetssömn är jag hela 23 år.

årets pressys so far: hunden. en VÄLbehövlig sväng till frissan och pälsglans med glitter som luktar jordgubb. jajemen ni läste rätt. det är därför jag önskar mig en ponny!



nu ska jag och ramsy på promenad hem till en vän. hoppas han inte kissar på något ömtåligt!



med risk för att låta som en supernörd så önskar jag att födelsedagar var som då man var liten. att man vaknade alldeles för tidigt och låg och väntade på att familjen ska komma och sjunga.
nu lär jag vakna alldeles för tidigt och gå ut med kissnödig hund... tjoho vad spännande va.



så, nu har mitt nymålade nagellack torkat, dags att dra, HEJRÅÅÅ!





imorgon, mina hängivna fans, ska ni få se den nya kulören på håret mitt. hejdååååååååååå-å-å-ååå ååå

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback