bl-i-i-ing.

si så dääär.
efter sushi i förmiddags dumpade vi valpen hos mamma och så åkte jag och pappa till borås för att köpa jacka till pappa. en jacka till pappa och följande till mig:
- kjol
- mjukisbrallor
- tisha
- halsband
- kängor
- armband
- ringar, och ojoj vilka ringar!

förjävla fräna. en av dom är planerad som tatueringsmotiv dessutom, gissa vilket.

nu ska jag ta ut hunden så han slipper kissa på mattan sen ska jag slagga.

imorgon blire terapi. har ingen vidare lust att gå dit men antar att det är bra att gå ändå. HEJRÅÅ


Kommenterer:
Postat av: madde

Det är 250 kr exklusive frakt, men vart bor du någonstans? =)

Postat av: Patrik

Så fina! =D

2009-09-09 @ 23:49:07
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback