boobs all over.

ett helt inlägg tillägnat nakenheten och framförallt brösten.

såg precis rammsteins nya video, pussy. dom pratade om den på radion nyss, kommer den visas på teve eller är den för porrig?

själv tyckte jag det var en lagom dos porr. precis så mycket man vill se en onsdagförmiddag, perfekt så man vaknar till.

ett par bröst, ett par kukar och några snabba klipp på just en pussy. vad jag skulle vilja rasa över är snarare det tyska uttalandet av dom engelska orden.

"yooo hava a pussyy, i hava a dickaaaa"

liksom please, tog ett jävla tag innan jag ens kunde urskillja vilket språk det var, skärpning rammstein, hur svårt kan det vara?!


ja sen skulle jag vilja berätta om ett par bröst på lokal nivå, nämligen mina. jag tror dom fortsätter växa fast resten av kroppen sakta sakta kryper neråt i storlek igen (halleluja).

men jag är inte jätte thrilled över mina nya boobs, jag gillade mina gamla ju. nu riskerar dom ju att bli fula och (ve och fasa!) hängiga då jag blir äldre... iiih, noooo, det är som en dålig dröm, alltså, en mardröm. snyft.

jaja, nog om detta. den dagen den sorgen, skulle luften gå ur dom är det väl bara att fylla på igen?

 

NU SKA JAG ÄTA ONAKA OCH GÅ PROMENAD.

 


Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Blir lätt road varje gång jag kommer tillbaka till ditt blogg, lagom sarkastisk och rolig på ett smart sätt. Me like =D



Dock hade jag klarat mig utan närbilder på diverse infektioner och andra små obehagligheter.



Ingen är perfekt men som guru Pitka skriver “people may say bad things about you, but you must never say bad things about yourself” bra regel att komma ihåg. Mariska Hargitay!

2009-09-23 @ 23:29:49

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback