booom

livin on the eeeedge!

för ett par månader sen gick en av mina råttor i närkamp med stömsladden till min laptop. sladdens innehåll har sen dess varit synligt men allt fungerar som det ska, både råtta och sladd överlevde.

 

men ikväll trodde jag att sladden drog sitt sista andetag, jag petade på sladden och då.. BLIXT! en blå blixt, mitt hjärta stanade typ, jag trodde för ett ögonblick att jag skulle få mig en dejt med liemannen, men igen, både jag, sladde och datorn överlevde.

 

mycket märkligt det där med tekniken.

 

nu ska jag verkligen sova. borde redan ligga i sängen, ska väl släpa mig upp vid 6 som valigt och promenera hunden.
oh, och på tal om hunden, denna vecka ska jag träffa en tjej som har ett kullsyskon till ramsy, ska bli skojskoj.

 

helgens stöldgods.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback