"brååå"

mmm, jag har precis smakat på en liten godsak som kallas livet.

tog med min lilla ramsy på promenad i nolhaga. jag tror jag vill gifta mig där, mitt i parken. det är ett av dom finaste och skönaste ställerna jag vet.

hade honom lös nästan hela promenaden i parken, förutom vid barn och andra hundar, vet inte om han lyssnar tillräckligt på mig för att låta bli att gå fram.
tror det är bättre att öva inkallning och att lyssna på mig innan jag testar något sådant.

men han är duktig!
han håller sig till mig hela tiden och fastnar han vi något spännande och inser att jag hunnit gå ifrån honom kommer han sättande i full fart!


har börjat träna på sitt, verkar som att han lär sig fort. tänkte att det kan vara bra om han kan lite sånt då vi börjar valpkursen i oktober. ooh, ska bli så skoj!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback